Premis i reconeixements

L'ESCOLA PRAT DE LA RIBA CANDIDATA AL PREMI EUROPEU DE LA PREVENCIÓ DE RESIDUS

Som la candidatura catalana nominada al XV Premi Europeu de Prevenció de Residus (European Week for Waste Reduction Awards) en la categoria d'institucions educatives!

ABRIL 2024

DIBUIXA AVELLANES

Felicitem a l'Ona, la Júlia i l'Hajar per ser guanyadores del concurs DIBUIXA AVELLANES, el concurs de dibuix que organitza la cambra de comerç Reus amb motiu del Temps d'Avellana.

Convocatòria dedicada a la promoció i difusió de l'avellana de la DOP Reus, amb l'objectiu de servir d'estímul per desenvolupar les habilitats i capacitats dels participants en l'àmbit del dibuix i la il·lustració, inspirant-se en la fruita seca de referència al territori.

OCTUBRE 2023

BECA DE DANSA AL CENTRE DE LECTURA

Motes felicitats Ona! Aquesta beca permetrà continuar la formació com a ballarina a través del pla de formació que ofereix l'escola.

JUNY 2023

PREMI BALDIRI EXPERIÈNCIES

Gràcies a tota la comunitat educativa per fer-ho possible!

Molt agraïts/des de ser guanyadors del Premi Baldiri a EXPERIÈNCIES INNOVADORES pel projecte "Conèixer el passat per entendre el present i projectar el futur" que reconeix les millors experiències d'aprenentatge col·lectives dins i fora de l'aula, úniques i innovadores, que donin resposta a través dels llenguatges artístics i creatius als reptes socials.

Gràcies Fundació Carulla

Entre tots/es fem gran aquesta petita escola pública!

JUNY 2023

1R PREMI CONTES DE CIÈNCIA

Hem rebut el diploma i el quit científic per guanyar el 3r Concurs de Contes de Ciència de la Laura i el Joan convocat pel Departament de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya

A banda, com a guanyadors, ens il·lustren i publiquen el conte "La Fruita Seca fa Salut".

GRÀCIES!

MARÇ 2023

DIBUIXA AVELLANES

Avui felicitem l'Hajar, la Ruth, l'Arianda, la Mariam i l'Ainara per ser guanyadores del concurs DIBUIXA AVELLANES, el concurs de dibuix que organitza la Cambra de comerç Reus amb motiu del Temps d'Avellana.

NOVEMBRE 2022

PREMI BALDIRI ESCOLA ARTS I REPTES SOCIALS

"Per esdevenir un exemple de centre educatiu reeixit amb un equip compromès en la transformació educativa i alhora ser-ne exemple al Camp de Tarragona.

Per haver aconseguit ser una escola pública referent a la ciutat de Reus, compromesa amb l'equitat, l'educació vivencial, democràtica i significativa, garantint la igualtat d'oportunitats per a tothom.

Cal destacar la implicació de l'equip humà del centre per assegurar una mirada 360º del projecte educatiu de centre on es garanteixi la promoció d'oportunitats educatives, artístiques i socials més enllà de l'horari lectiu."

Gràcies Fundació Carulla per les paraules tan boniques i pel premi!

Un gran reconeixement a tota la comunitat educativa de l'escola Prat de la Riba i a tots els agents educatius de la ciutat de Reus que ho han fet possible!

105 anys d'escola pública! Milions de GRÀCIES!

JUNY 2022

CONCURS RECEPTA AMB AVELLANA

Avui felicitem al Pere i la Lizeth per ser finalistes del concurs RECEPTA AMB AVELLANA, organitzat per Eure Cat i Rural Cat en el marc del Pla de valorització de l'avellana.

NOVEMBRE 2021

AJUT PONT A PROJECTES EDUCATIUS

El jurat del Consell Social de i Institut de Ciències de l'Educació de la URV ha avaluat les propostes presentades i ha decidit concedir-nos l'ajut econòmic pel projecte "Visibilització de les científiques químiques i bioquímiques a través del foment de l'experimentalitat a les classes de ciències de cicle superior d'educació primària".

Aquest projecte el portarem a terme de forma conjunta amb l'Escola Guillem Fortuny de Cambrils i amb professors col·laboradors de la Facultat de Química de la URV.

NOVEMBRE 2021